Marc Bernabé

HISTÒRIES

28 April 2022

La universitat: Un gir de 180 graus

Anna Sánchez i Javier Rubio són estudiants universitaris. L’un a Madrid, l’altra a Barcelona; les seves històries, malgrat que són úniques, tenen molt en comú. Des de sempre han estat estudiants excel·lents, les seves capacitats i interessos són molts i variats, i malgrat això no era fàcil que poguessin arribar a la universitat. Tots dos ho van fer amb una de les primeres beques de grau de la Fundació ”la Caixa”. I, ens expliquen, la vida els ha fet un tomb de 180 graus els últims mesos.

Llegir-ne més >

23 April 2022

És temps per a còmics: un horitzó més enllà del manga

Amb motiu de Sant Jordi, parlem amb dos experts del món del còmic sobre el boom que està experimentant i què li auguren al sector, com també el seu potencial comunicatiu i educatiu, més enllà de l’entreteniment.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

ANNA SANCHEZ TRISTAN

Espanya, 2021

MARGARITA MOLINA FERNANDEZ

Estudiante de doctorado UQAM

Canadà, 2017

MARC BERNABE COSTA

Director, Daruma Serveis Lingüístics SL

Japó, 2001

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No