CONVOCATÒRIA OBERTA

HISTÒRIES

23 November 2022

Hi haurà ciutats sostenibles? Un repte per al 2030

Un dels principals objectius de l’ONU és aconseguir que l’any 2030 el desenvolupament sostenible s’hagi estès a la major part de les ciutats del món. Avui parlem amb tres becaris de la Fundació ”la Caixa” que treballen dia a dia per obrir camins envers comunitats més eficients, inclusives i sostenibles.

Llegir-ne més >

27 October 2022

La por, més enllà de Halloween

Cada any, la nit de Halloween, el 31 d’octubre, s’apel·la a aquesta emoció en el que ha esdevingut una de les celebracions més populars del planeta. En companyia de tres becaris de la Fundació ”la Caixa”, busquem respostes des dels punts de vista antropològic, psicològic i neurològic.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

FRANCISCO JAVIER BENITEZ JIMENEZ

Senior Network Architect, Colt Technology Services

Estats Units, 1997

CARLOS BROTONS CUIXART

Director Unitat de Recerca, EAP Sardenya

Estats Units, 1984

SERGI CALSAMIGLIA BLANCAFORT

Professor a la Facultat de Veterinària a la Universitat Autònoma de Barcelona

Estats Units, 1987

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No