Ifeanyi Jude Ezeonwumelu

Posar fi a les desigualtats. Posar fi a la sida.

HISTÒRIES

19 January 2022

Arquitectura i innovació, els fonaments del futur

El Rodrigo Delso i la Silvia Pons són un exemple clar d’arquitectes que han recollit el guant dels canvis socials que demana el nostre temps i han posat fil a l’agulla per reformular els espais que habitem. La idea és comuna: “L’arquitectura s’ha d’adaptar a les nostres necessitats i aquestes necessitats han canviat”.

Llegir-ne més >

27 December 2021

Més de 5.400 històries que estan fent d'aquest món un lloc millor

Amb el 2022 a tocar, recollim de manera anònima les reflexions i els records d’alguns becaris de la Fundació ”la Caixa”.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

JOSEP ORIOL COLL ESCURSELL

Consultor sanitari-empresarial

Estats Units, 1987

ANTONIO GONZALEZ ALVAREZ

Directeur d'Equipe en Agence d'Urbanisme de Bordeaux

França, 2001

LORENZO ISLA COUSO

Active Capital Management en CaixaBank

Estats Units, 1995

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No