13/12/2022
Un any de retrobaments
Amb el 2023 a tocar, encapsulem els records de cinc membres d’aquesta comunitat. Com ho han viscut ells?
13/12/2022
Un any de retrobaments
Filtrar històries per:
Internacional Investigació Obres de becaris
Internacional Desenvolupament sostenible Trobades becàries
El 21 de novembre passat, vam reunir un grup interdisciplinari de becaris de la Fundació ”la Caixa” per parlar d’energia. Es van mostrar convençuts que aquesta crisi marca un abans i un després en la nostra relació amb els recursos energètics. No obstant això, també van destacar que aquests moments de tensió s’han d’entendre com una oportunitat.
Internacional Desenvolupament sostenible Postgrau
Un canvi radical en el sistema agroalimentari i la conscienciació individual són els reptes més urgents per aconseguir una transformació que no pot esperar. El biòleg i becari Diego García-Vega ha decidit dedicar-se “a divulgar, cridar l’atenció sobre el sistema actual i fomentar el debat públic sobre el futur de la nostra alimentació”.
Internacional Desenvolupament sostenible Obres de becaris
Un dels principals objectius de l’ONU és aconseguir que l’any 2030 el desenvolupament sostenible s’hagi estès a la major part de les ciutats del món. Avui parlem amb tres becaris de la Fundació ”la Caixa” que treballen dia a dia per obrir camins envers comunitats més eficients, inclusives i sostenibles.
Ciències socials Investigació Ciències de la Vida i de la Salut
Cada any, la nit de Halloween, el 31 d’octubre, s’apel·la a aquesta emoció en el que ha esdevingut una de les celebracions més populars del planeta. En companyia de tres becaris de la Fundació ”la Caixa”, busquem respostes des dels punts de vista antropològic, psicològic i neurològic.
Investigació Talent dones Grau
Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, dos becaris de grau universitari de medicina pregunten a dues expertes consolidades i també becàries de la Fundació ”la Caixa”sobre com estan afectant l’ansietat, la depressió i altres problemes de salut mental a la seva generació.
Internacional Investigació Postdoctorat Junior Leader
Ens hem reunit amb tres investigadors que van ser seleccionats per participar en convocatòries anteriors de les beques de postdoctorat Junior Leader i ens han explicat què ha significat per a la seva carrera de recerca rebre la beca de la Fundació ”la Caixa”.
Investigació Física, Química, Enginyeria i matemàtiques Postgrau
Recogemos las historias de tres becarios de posgrado de la Fundación "la Caixa": Juan García Bonilla, Guillem Megías y Carlos Gascón, a los que les une mucho más que el talento y la excelencia; su pasión y dedicación por el espacio.
Internacional Associació de Becaris Postgrau
Avui, 20 de juliol de 2022, ses Majestats els Reis d'Espanya han presidit la cerimònia de lliurament de les beques de postgrau a l'estranger de la Fundació ”la Caixa”, atorgades als 120 universitaris seleccionats en la convocatòria de 2021.