Filtrar històries per:
Arts i humanitats Trobades becàries Trobades becaris
A la darrera trobada virtual de becaris de la Fundació ”la Caixa”, professionals de la indústria cinematogràfica van debatre sobre les complexitats i reptes actuals del sector i van compartir algunes de les seves experiències.
Investigació Ciències de la Vida i de la Salut Talent dones
En l’avantsala del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, conversem amb Anna Abbadessa, investigadora en l’àrea de tecnologia farmacèutica del CiMUS, a Santiago de Compostel·la, que comparteix unes reflexions sobre el lideratge femení en la ciència.
Associació de Becaris
Enguany es renova la Junta Directiva de l’Associació de Becaris de la Fundació ”la Caixa”. Per aquest motiu, preguntem a José Miguel Pulido, president actual, quines iniciatives i activitats té previstes per a la comunitat de becaris si repeteix mandat durant el període 2024-2028.
Desenvolupament sostenible Talent dones
Acabada d’arribar del continent glaçat, Anna Ferré Mateu, astrònoma i becària de la Fundació ”la Caixa”, comparteix amb nosaltres què ha viscut als confins del planeta. Un viatge ple de reptes, conscienciació, treball en equip i bellesa.
Associació de Becaris
A pocs dies de que acabi el 2023, parlem amb set becaris de la Fundació ”la Caixa” per saber què destaquen d’aquest any formant part de la comunitat.
Ciències socials Obres de becaris
Vides contades és un collage audiovisual preparat per Xavi Menós que, durant mesos, ha recorregut Espanya i Portugal recopilant històries de superació i inspiració.
Internacional Investigació Arts i humanitats
Parlem amb tres becaris de la Fundació ”la Caixa” que dediquen la carrera acadèmica i professional al fascinant món de la creació musical i la recerca sobre l’impacte que té en les emocions.
Internacional Desenvolupament sostenible
Parlem amb tres becaris de la Fundació ”la Caixa” sobre els reptes als quals s’enfronta la societat per combatre l’escassetat d’aigua provocada per l’escalfament global.
Ciències de la Vida i de la Salut Física, Química, Enginyeria i matemàtiques Postdoctorat Junior Leader
Amb la tecnologia capdavantera com a teló de fons, tres ments exploradores emergeixen de camps tan diversos com la biotecnologia forestal, la nanoelectrònica i l’astrobiologia amb el propòsit de respondre algunes preguntes que encara estan per resoldre.