Ens concedeixes 4 minuts?

31 de maig 2016

Coneix tots els detalls del programa de la candidatura de Carmina Crusafon

Avui el temps és el valor més preuat. La nostra candidatura ha pensat que la millor manera de donar-te a conèixer el nostre programa era explicar-te’l de forma audiovisual. Així, en tens tots els detalls en quatre minuts amb un simple clic.

Si t’estimes més llegir, t’expliquem que les accions de la nostra candidatura se centren en tres eixos:

#1: POTENCIAR LES ACTIVITATS D’ÀMBIT PROFESSIONAL

1. Oferir sessions de networking en diverses modalitats (cafès, àpats, sopar anual, cardswapping, sessions temàtiques, headhunting, etc.).

2. Crear la Xarxa d’emprenedors - Becaris de ”la Caixa”: facilitar contactes de becaris emprenedors amb inversors i institucions.

3. Afavorir la transferència entre universitat i indústria: promocionar projectes conjunts i col·laboracions científiques.

4. Organitzar la Xarxa de coneixement: una plataforma per a la formació per als becaris pels becaris, que complementi la iniciativa de les conferències “Horizons”.

#2: INCREMENTAR ELS SERVEIS DE L’ASSOCIACIÓ

1. Oferir noves eines de comunicació: welcome pack + xarxes socials + creació de continguts audiovisuals.

2. Crear la figura dels Ambaixadors de l’Associació: figures que donen suport a l’acció de l’Associació, com a coordinadors en determinades ciutats, i/o dinamitzen activitats en determinats àmbits professionals i faciliten la incorporació al mercat laboral.

3. Internacionalitzar les activitats de l’Associació: començar a organitzar de manera progressiva activitats a l’estranger, en països on hi hagi una comunitat rellevant de becaris.

4. Millorar els avantatges per ser membre de l’Associació: posar en marxa el Club del becari, que permeti obtenir beneficis per ser membre del col·lectiu de becaris.

#3: AMPLIAR LES ACTIVITATS LUDICOCULTURALS

1. Continuar organitzant les visites culturals i activitats familiars que l’Associació ha anat fent de manera habitual.

2. Proposar visites de cap de setmana.

3. Promoure activitats esportives i/o de benestar.

4. Iniciar una línia d’activitats artístiques.

La nostra candidatura la formen 11 becaris de diverses convocatòries i de diferents àmbits professionals. És un reflex fidel del conjunt de l’Associació de Becaris de ”la Caixa”. És una candidatura innovadora, professional i internacional.

Si creus que el nostre programa i equip són la millor opció per a l’Associació de Becaris de ”la Caixa”, VOTA’NS!

Segueix-nos twitter instagram facebook youtube