Visita a la Sagrada Família i Photocoaching al Mercat de San Miguel de Madrid

30 de setembre 2014

Dissabte passat, 27 de setembre, dos grups de l’Associació de Becaris ”la Caixa”, l’un a Barcelona i l’altre a Madrid, van tenir l’oportunitat d’assistir a dues activitats promogudes per l’associació: una visita guiada a la Sagrada Família i un Street Photocoaching als carrers de Madrid.

Descobrint la Sagrada Família

A la Ciutat Comtal, els més de 60 assistents, entre becaris i acompanyants, van gaudir d’una visita guiada a la Sagrada Família i van poder descobrir, entre altres coses, la història del temple, anècdotes sobre la construcció, curiositats que amaguen les decoracions o quina previsió hi ha de quan s’acabaran les obres. També van tenir l’oportunitat de conèixer l’arquitecte director de les obres, Jordi Faulí, que se’ls va adreçar en privat abans de començar la visita.

Classe pràctica de fotografia
A Madrid els becaris van participar en una classe de dues hores i mitja de fotografia digital sota la mirada atenta de la becària Angélica Soleiman (Canadà, 2003), sòcia i codirectora de B19 PhotoStudio i impulsora d’aquesta activitat. El punt de trobada es va fixar a les 11 h al Mercat de San Miguel, triat com a localització per practicar la fotografia. Després d’una breu explicació sobre el maneig de la càmera i d’alguns trucs bàsics per treure’n el màxim profit, els becaris van fer fotos a l’interior del mercat.

Pots veure els comentaris que van fer alguns dels participants en l’activitat i algunes de les fotografies via Twitter amb l’etiqueta #becarismeeting. També en pots consultar també la galeria d’imatges a la nostra pàgina de Facebook.

Segueix-nos twitter instagram facebook youtube
barcelona
madrid