Oihane Fernández

Un gir de guió cap a una nova història

HISTÒRIES

30 November 2021

Filosofia del segle XXI. A quins reptes s’enfronta actualment?

El 2021, quan els límits entre el que és possible i el que és ètic ja es qüestionen de manera habitual, el focus es posa en les persones, en les interaccions amb el seu entorn i en com afrontem col·lectivament els grans reptes contemporanis. A causa d'aquest terreny pantanós, interessant i determinant per al nostre futur, i amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia, ens endinsem en una conversa amb tres becaris de la Fundació ”la Caixa”.

Llegir-ne més >

12 November 2021

Gen(ètica): Tot el que és científicament possible s’ha de fer?

Jon Rueda realitza el doctorat sobre filosofia i ètica a la Universitat de Granada amb una beca de la Fundació ”la Caixa”. Investiga els debats ètics que sorgeixen arran de l’ús de tecnologies genètiques emergents, com l’embryo screening i el CRISPR/Cas9.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

SONIA ANOR TORRES

Professor at Autonomous University of Barcelona

Estats Units, 1990

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No