El teu talent, sense límits

Beques de grau | Convocatòria 2022

HISTÒRIES

25 May 2022

La desigualtat en l’accés a l’educació superior

El 19 de maig passat va tenir lloc la taula rodona «La desigualtat en l’accés a l’educació superior», organitzada pel Programa de Beques de la Fundació ”la Caixa” en el context de la Conferència Mundial d’Educació Superior 2022 de la Unesco.

Llegir-ne més >

28 April 2022

La universitat: Un gir de 180 graus

Anna Sánchez i Javier Rubio són estudiants universitaris. L’un a Madrid, l’altra a Barcelona; les seves històries, malgrat que són úniques, tenen molt en comú. Des de sempre han estat estudiants excel·lents, les seves capacitats i interessos són molts i variats, i malgrat això no era fàcil que poguessin arribar a la universitat. Tots dos ho van fer amb una de les primeres beques de grau de la Fundació ”la Caixa”. I, ens expliquen, la vida els ha fet un tomb de 180 graus els últims mesos.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

ANNA SANCHEZ TRISTAN

Espanya, 2021

ARIADNA ACEVEDO RODRIGO

Profesora Investigadora en el Departamento de Investigaciones Educativas del Cinvestav

Regne Unit, 1998

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No