Becaris de la setmana

Director en Arriola & Fiol Arquitectos Profesor Asociado de la Universidad Politècnica de Catalunya

Estats Units, 1984

Professor at Autonomous University of Barcelona

Estats Units, 1990

Managing Director en Nomura

Estats Units, 1999

On són els becaris de Fundació ”la Caixa”?

Coneix els becaris que hi ha a

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No