Un futur millor està a tan sols un descobriment

HISTÒRIES

22 September 2022

Portar la ciència a casa

Ens hem reunit amb tres investigadors que van ser seleccionats per participar en convocatòries anteriors de les beques de postdoctorat Junior Leader i ens han explicat què ha significat per a la seva carrera de recerca rebre la beca de la Fundació ”la Caixa”.

Llegir-ne més >

28 July 2022

Mirant a l’espai

Recogemos las historias de tres becarios de posgrado de la Fundación "la Caixa": Juan García Bonilla, Guillem Megías y Carlos Gascón, a los que les une mucho más que el talento y la excelencia; su pasión y dedicación por el espacio.

Llegir-ne més >

BECARIS DE LA SETMANA

IVAN LACASA MAS

Associate Professor (Profesor Titular) at UIC Barcelona

Alemanya, 2003

IGNASI BALTA TORREDEMER

Director General

Estats Units, 1984

ON SÓN ELS BECARIS FUNDACIÓ ”LA CAIXA”?

T'AGRADARIA FORMAR PART D'AQUESTA ASSOCIACIÓ?

Et redirigirem a la web on trobaràs tota la informació sobre el programa de beques de "la Caixa".

Cal acceptar aquests termes i condicions per poder seguir navegant

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitza; enviar-li informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitja, enviar-li comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l'entitat i que es poden ajustar al seu perfil. Al document "Tractament de dades personals" s'indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Obra Social ”la Caixa”) realitzarà fotografies i vídeos de les activitats que la Fundació Bancària “la Caixa” organitza. Les fotografies i imatges en les quals aparegui la seva imatge, si així ho vol, es poden difondre a través de qualsevol mitjà (TV, premsa, internet, etc.) i de qualsevol mena de suport, amb la finalitat de promoure les beques i activitats del programa de Beques de ”la Caixa”. Vostè atorga l’autorització, de forma totalment gratuïta, sense límit territorial i durant un període de deu anys des de la cessió del contingut. Es compromet a no sol·licitar ni reclamar cap compensació, pagament, reemborsament ni indemnització a canvi d’aquesta autorització emesa de forma lliure per a l’ús de la seva imatge. El document “Tractament de dades personals” li indica com pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

No