David Lecumberri participa en la creació d’una nova televisió ‘on-line’ i a la carta

26 March 2013

David Lecumberri (EUA, 1997) ha estat un dels responsables del desenvolupament de la nova plataforma de televisió TotalChannel que estarà disponible a partir de l’abril.

TotalChannel és una televisió ‘on-line’ de pagament i a la carta amb 12 canals temàtics.

Opera 100% al núvol i s’hi podrà accedir mitjançant una subscripció mensual. A més, ofereix la possibilitat d’emmagatzemar els programes que no es puguin veure en directe.
Lecumberri, director de tecnologia de TotalChannel, va explicar en la presentació del projecte a Madrid, el 14 de març passat, el repte que ha suposat la creació d’aquesta plataforma. "El nostre objectiu principal era oferir un accés i una navegació fàcil a l’usuari malgrat la complexitat de les aplicacions, sense perdre de vista els requeriments de qualitat i seguretat", comenta .

El director de cinema Álex de la Iglesia va assistir a la presentació per donar suport al projecte. Per al cineasta, TotalChannel és un avenç en la televisió del futur i en la lluita contra la pirateria.

Els canals de què es podrà disposar són: AXN HD, AXN White HD, Calle 13 HD, Cosmopolitan HD, Fox, Fox Crime, National Geographic, Paramount Comedy, SyFy HD, TNT HD, Canal Historia i Crimen & Investigación.

Follow us twitter instagram facebook youtube